woensdag, 19 maart 2014

 
 

 

Met Koen De Brouwer ( hier naast het nieuwe logo ) hebben ze bij “ Colmar “ een jonge marketing manager in huis.

Vriendelijke jongen, wars van alle arrogantie, maar daarentegen ook kordaat in zijn beslissingen.

De Brouwer stond meteen voor een grote uitdaging : het in goede banen leiden van een grote verbouwingsoperatie van alle Belgische vestigingen , beginnend bij het Colmar Restaurant inAartselaar, gevolgd door de restaurants in Groot-Bijgaarden, Kortrijk, Merksem, Woluwe, Sint-Denijs-Westrem,  en nu ook het Colmar Restaurant in Oostakker.

En er staan er nog 2 in de planning : het restaurant Colmar Wezemberg ( Antwerpen ), waar men nu al de gang is, en Colmar Drogenbos dat in de heel nabije toekomst zal worden aangepakt.

Eens dit laatste klaar, zullen alle negen vestigingen van dit familiebedrijf in ons land zijn aangepakt.

 

 

Niet alleen het logo is vernieuwd, maar ook het personeel is in een nieuwe kleedje gestoken.

Hier demonstreert Cindy in het Colmar Restaurant in Oostakker haar nieuwe outfit.

Niet zonder uiteraard ook de suggesties van de dag te hebben aanbevolen.

Over de basiswaarden  van het Colmar-concept wordt duidelijk gewaakt : vriendelijkheid, gezelligheid, vrijheid van keuze, en een bourgondisch aanbod aan een correcte all-in prijs.

Knappe Cindy heeft er niet de minste moeite mee.

 

 

De leiding van het Colmar Restaurant Oostakker is in handen van Hilde De Mol, die vlakbij in Lochristi woont.

176 plaatsen telt het restaurant, 66 binnen en 110 verdeeld over de twee veranda’s.

Er is ook, bij goed weer, nog plaats voor 54 mensen op het terras vooraan.

 

 

Als de pers, vandaag verzameld door Fred Int Panis van Pre-Tekst, in uw bedrijf aanwezig is,  kan u als marketing manager beslist niet wegblijven.

In onderstaand interview legt Koen De Brouwer uit wat het idee achter deze duidelijke verjonging is.

De Colmar vestiging in Oostakker, we zeggen in het interview wel eens Lochristi, ademt alleszins een nieuwe stijl uit : transparant en kleurrijk.

En voor wie op de drukke Antwerpse steenweg dagelijks de file moet trotseren, las hier eens een stop in.

Het grote nieuwe logo op het dak roept u al een eerste “welkom” toe.

 

( willy van bouchaute )

( foto’s : anne-marie couliez )

 

interview met Koen De Brouwer ( marketing manager Colmar )

 

interview met Hilde De Mol ( leiding Colmar Oostakker )