• WEBSITE BANNER EDIT 2a.jpg
  • WEBSITE BANNER EDIT 3.jpg
  • WEBSITE BANNER EDIT 4.jpg
  • WEBSITE BANNER EDIT 5.jpg
  • WEBSITE BANNER EDIT 6.jpg

 

 

 

 

 

17 jaar terug stapte hij uit het “ Big Brother “ huis met een valiesje onder de arm.

In dat valiesje staken niet alleen zijn ondergoed van weken afzondering maar ook nog eens 5 miljoen oude Belgische franken.

Dat was de riante beloning voor diegene die het spel het best had gespeeld.

Voor diegene die eigenlijk de kijker het best had bespeeld.

 

Sinds dat moment was hij niet langer Steven uit Izegem , maar " Spillie” , het nieuwe idool in Vlaanderen en omstreken.

Vooral bij de vrouwen lag Steven Spillebeen goed in de markt, nu nog altijd trouwens.

Penelope Cruz slaat in Cannes anders niet zomaar haar arm om je heen, en Jennifer Lopez al zeker niet.

Maar de beelden op zijn “handy” liegen er niet om.

Spillie is hot.

Dat hij één van zijn bedrijfjes “Spilliewood “ noemt, is niet alleen goed gevonden, maar zelfs helemaal terecht.

Hollywood is nu al in zicht.

Maar bovenaan de ranking staat zijn “ Earnieland “.

Een online platform, waar je bij registratie om te beginnen al 20 euro verdient, en dat je laat genieten van fikse kortingen als je via dit platform spullen bestelt bij grote zaken als Mediamarkt, Bol.com, Neckerman, Zalando en noem maar op.

Daarnaast laat Steven zijn users nog eens extra meedelen in de provisie, die daarbij wordt opgestreken.

Steven legt in onderstaand interview haarfijn uit hoe dat in zijn werk gaat.

 

 

Maar de voornaamste reden van onze babbel met de winnaar van de eerste Big Brother gisteravond in het prachtige “L' Autre Cðté” aan het station in Beervelde was dat Steven vanavond zaterdag 17 juni 2017 in Gent ter gelegenheid van 3 jaar “ Earnieland” een groot feest geeft.

De “place to be “ is “ The Place “ in de Overpoortstraat 62.

Om 21 uur wordt u er verwelkomd met een zomerse cocktail of een frisse Carslberg, er is de première van de Laurent Perrier Champagne “La Cuvée”, er is voor iedereen een sigaren- en rhumproeverij, en u kan er ook aan de “ Copperhead Gin” bar hangen.

Voor wie een zwembroek of bikini in de koffer van zijn auto heeft liggen, is er ook nog de “ hot tube “ om in te duiken.

Be there, what you see is what you get.”

of om het met Steven's woorden te zeggen : “ If you can dream it, you can do it !”

(willy van bouchaute)

(foto's : anne-marie couliez)